fredag 24 april 2009


Vilket vackört väder vi har idag då :) Hade körlektion idag å dte gick välrätt hyffsat men min körskolelärare har ju minne som en guldfisk. När lektioen börja snacka vi om jag hade tränat nåt på teorin å då svara jag att jag hade gjort de lite samt diskutera en fråga. Sen när lektionen var slut fråga han igen samma sak. När jag då svara igen att jag hade gjort de tror man ju att han ska komma på att vi snacka om det förut å säga, ja just det, eller nåt liknande men icke.

Sen igår gick jag å Theresia på stan i flera flera timmar å dela ut Cubus lappar så vi fick ett varsitt presentkort på 200 kr som jag förbruka idag ;D så jäla najs assss. Jaha vad händer i helgen då???? helt jävla pank är ja utan busskort så får väl sitta å glo. Kan vara trevligt. Josse den jäveln jobbar ju.. Jävla money maker!! ;D Men tagga tee valborg snart dåååå:D gööööötttt.
( jag funderar på att gå om , vill fan inte ta studenten längre =/ )
byebye bitches

1 kommentar:

there. sa...

Theresia tycker att det är mycket trevligt (trevligare?) på cubus när josse är där, har jag hört.

Jag kräver nästan att du sitter en stund på 55.an med mig på onsdag. Jag fyller fan 20! :o