tisdag 17 februari 2009


( bild på mej å josse från den "årliga första mars festen hos greger" snart äre ju första mars ;D

Nu sitter jag här hos Josse å glor. Josse är i laggårn. Jag var me där förut en stund. Det var en helt galen ko som kuta omkring jag blev livrädd å kuta därifrån. Är lite chicken för kor asså. Stora som hus å opålitliga som fan. Vet ju inte vad dom kan ta sig till så känner att man inte ska vara för nära. Men Har blit bundis med laggårdskatten iaf. Torsten heter han världens sötaste katt. Kanske tar med mej han hem.

Ska träna ikväll, var med Josse på bonnjumpan igår å idag ska hon med mej å Thina på kärringjumpan. Josse sa att jag hade blitt duktigare på att ta in koreografi å så. Så jag är visst ganska duktig nu tror jag :) *fniZZ*


byeb bye bitches

Inga kommentarer: