onsdag 6 januari 2010


Fy helvete vad kallt det är ute. När jag och Thina gick till Melkers för att shoppaloss idag så höll min näsa på att frysa bort :O Var livrädd där ett tag att min näsa skulel blir som M.J. Men som tur var satt den kvar när jag kom hem =)
HuHU Skulle inte tacka nej till en resa till Ayia napa nu! BUHUUU. Eller något annat varmt ställe som Thailand skulle gå bra det med =) Eller varför inte Kalifornien.

Imorgon ska jag till Pernilla för att hjälpa henne å packa tills hon ska resa till London i några dar den 26. Jovar Pernilla är tidigt ute ;) hahah!
Sedan blir att ha ett möte med min jobbcoach. Vi ska ha en lossas anställningsintervju!

byebye bitches!

1 kommentar:

Pernilla sa...

najs med jobbintervjuvn, jag vill inte vara sån men du kommer börja skratta om ni bara ska leka ;) haha.. dryg du är mot mig då, jag gillar och packa, är född för de ;) elr ne :P
syns imorgon jossebosse
puss