fredag 2 oktober 2009

tråkit



ÅÅÅ så tråkit jag har.. Känns som jag ska bryta ihop vilken sekund som helst. Har inte haft så här tråkigt på länge. Usssh. Sitter å lyccnar på Lars Winnerbäck å känner mej allmänt deprimerad. Ja glädje vet i tusan om han förmedlar i många av hans låtar egentligen. Men han passar på hösten. Sen äre bra att lyssna på deprimerande musik när man har tråkigt å mörkt äre ute också. Ja fy. Stackars mej. Hatar hösten. Eller nja vetinte om jag gör det egentligen men i detta ögonblick som fan. Sitter å tittar tillbaka på gamla bilder. Fy helvete vad sjuka saker Josse å jag vatt med om i våra år. Helt störda var vi =D de e vi ju nu men men faan så mkt värre då asså! HAHA.

Ja imorgon blire å kolla film hemma hos Emma i Linghem med Pernilla å Josse. SÅ då är jag väl inte lika självmordsbenägen får man hoppas =D'

Tjaao

Inga kommentarer: