torsdag 15 oktober 2009

Torsdag




Jag ska laga mat idag =D Alltså till familjen. Mamma ska på afterwork med jobbarpolarna å pappa vetitusan vart han e så jag e the cook master. Spagetti å köttfärsås ska jag göra. Duktig jag är.

Prata precis med Josse i telen hon ska köpa stövlar. Det är stort för henni eftersom hon aldrig annars använder stövlar. Jag är inge bra på det jag heller så jag försökte vara smakråd i telen om hon skulle välja de svarta eller bruna. Men jag vet ju inte hur dom ser ut men jag hjälpte till så gott jag kunde =D

Jag och Pernilla har även haft en rolig telefon konversation. Eller jag någon konversation har det aldrig blitt. Hon ringer jag märker inte jag ringer upp hon märker inte jag ringr igenå hon ringer upp. Ja så har de hållt på nu från klockan 11. Men fick ett sms av henni där det stod att hon ringer efteer jobbet. Bra då var detta löst nu kan jag andas :)

byebye bitches

Inga kommentarer: