måndag 5 oktober 2009

Hihi hoho haha!!


Idag har jag varit på ams som sagt och haft ett möte med min handläggare. Vad man nu ska med en sådan till? Han heter Gunnar. Men han kunde inte säga det till mig utan tryckte upp sitt visitkort i huvet på mig. Jag blev lite förbryllad. Sen vare lite roligt när han skulle visa saker på datorn så fick jag sitta på peka för han hitta inte. Trevlig verkar Gunnar vara, men lite inkompetent.

Hihi. Det var så roligt. Träffa en vän som jag inte sett på mkt länge så stod vi å prata inne på hm. Så berättar människan så mkt sjuka saker. Att det var en kille i hans gamla klass som spydde flera gånger i veckan för han var så nervös =D =D =D =D =D Så jävla kuul =D =D Typ "nu ska vi dela in grupper, alla baa naaeeej nu kommer han spy igen" HAHAHAHHAH!! Ne de e ju synd om stackarn. Å undernärd borde han blitt också =/
Men fan vad jag garva =D kunde inte sluta. Skulle möta Pernilla vid esprii å jag gick å asgarva hela vägen upp, måste sett helt idiotiskt ut men om de visste vad jag garva åt så skulle de inte de =D =D=D=D HAHAHAHHAH!!!!!!!!!


HEJDÅ

Inga kommentarer: