tisdag 12 maj 2009

Tjena tjena!

Nu äre tisdag igen. Wööhöö. Cubus idag som vanligt. Theresias sista vecka =(.
På bussen till stan idag satt jag å viwi med en jätte läskig tant som la in kommentarer när vi prata. Sedan följde hon oss även till hemköp och under färden hann hon berätta sitt livs historia. Hon hade tydligen bröst cancer sedan 4,5 år tillbaka och VÄGRA operera sig för var rädd för att dö då. Hade även vatt nära på att förblöda 2 ggr i sitt liv. Tyckte också att vi skulle läsa japanska. Det var tydligen roligt och lättare än kinesiska. Hon snacka fan mer än mej! Sedan på bussen hem hörde jag någon vråla hej. Trodde dock inte att det var till mej. MEn sadan hör jag några vråla Hallååå Hej sa jag. Jag kollar då över axeln å vem ser jag? Om inte damen. Men jag satte mig ej bredvid henne. Våga inte.

I helgen var det regifestival i skärblacka. Det lukta inget gott där. :)

Heeråå:)

1 kommentar:

Viwi sa...

Men det ee ju såna infeksjoonsrisker, var femte persjon döör onder behandlingen!

Hahah söt tant<3

Fast inte på samma sätt som Brittis eller Dr Feelgood, men hon var väldigt egen xD