onsdag 8 april 2009


( Jag och mormor sommar 08, lika som bär är vi :) )

Wööhöööö! Det är så najs med lov va :) Igår träna jag med Thina som vanligt sedan hämta Josse upp mej å Thina å skjusa hem Thina till Thina å mej till mej för att jag sedan kuta som fan ini duschen å duscha för att åka till Berrat. Till Fimpa och Torella för att ha ett svenska filmer maraton :) Vi såg lite på Björte och halva Sånt e livet å sen hela Sunes sommar. Å körde tecknet Josse å jag vann helatiden höhö.

På fredag ska jag äta påskmat hos mormor ska bli gött som fän! Har inte träffat min söta å knubbiga mormor sen min födelsedag å det var den 16 nov :O Prata Med henne i telefon idag och hon sade de att de var bra att vara tjock när man e tant för då kommer man ihåg mer :) Vilken tur för min mormor då:D

Bye bye bitches

Inga kommentarer: