onsdag 15 april 2009

Idag gjorde jag värsta miiilet till matlåda i morron då är så stolt över mej själv!
Den nya praktikanten på Cubus heter Theresia och kommer från berrat. Å världen är sjukt liten kommer fram till att vi har ganska många bekanta alltså. Lite läskigt sådär faktiskt hihi;D

emmmm.. annars händer inte så vidare värst mkt i mitt meningslösa lilla liv :)
The hills var idag vilket var kul;D

AHAA så får man höra här på msn att vi ska redovisa vårt pa då? KAN DET VERKLOGEN STÄMMA? ställer jag mej frågan. VET MARIA VERKLIGEN VAD HON PRATAR OM ? denna fråga ställer ja mej också. Å HUR FAN TÄNKTE DU???? den fårga är ännu en fråga som jag ställer till mej själv.MEN naej tror inte jag får svar på dom. JAg tänker fan inte redovisa nåt pa på freda. Eller kanske måste vad vet ja. :) HIHI

men bye bye bitches

Inga kommentarer: