torsdag 12 februari 2009



Ledig från skolan idag :) så jäla sköönt då. fast har tråååkit..

så sitter å gör om lite bilder hihi.. Jääla kul äre..eller icke.
ååh är så jävla trött på den hära jävla äckel snön!!!! den kunde väl kommit för 2 månader sen ist för nu :P IDII snö.. men ska nogövningsköra sen:) MEN LÄR VÄL KÖRA IDIKET MED TANKE PÅ SNÖN. Jisses...

Å lov snart :) Men händer väl inget dirket spec då, ska la hjälpa josse laggårn :D om jag nu är mkt till hjälp.. men nåt kan ja säkert göra ;) typ höja eller säkna volymen på radion eller nåt.
Måste bara Flasha lite om att jag fick VG i frisör. HAHA fattar inte gick ju sjukt dåligt helatiden men ja klargar inte.. Kan väl säga att josse fick detsamma :)

Kuta in i affärer å lämna CV å grejer här om dan. Var ju inte så specielt många som ville ta emot CV då, jäla satkärringar men har ju iaf försökt.
Gick in till tant affärer, då man fick utskällning för att det inte var rätt målgrupp och att jag tydligen såg ut som att gå i 8an. Tanten fatta inte riktigt jag försökte förklara för henne att jag tar studenten i år men hon trodde att jag ville ha prao och var 14 år. Så jag kuta ut..

Men bye bye bitches!

Inga kommentarer: