torsdag 5 februari 2009



jumpan igår var fan den töntigaste å mest kärring jag vatt på i hela mitt 18 åriga långa liv. Jag svimma nästan så tråkit va de.Det var jag och Thina sen några 60 åriga kärringar som hade problem med knäna typ. Helt plötsligt säger människan som ledde den att vi skulle varva ner???? MEN VA FAN VI HADE JU INTE ENS VARVAT UPP!

Gick till Cubus idag å fråga efter sommmarjobb. Men det var tydligen rätt kört =(
Fast Josse å jag ska skriva ihop ett cv å dela ut.. Fan får ju panik kommer ju inte att ett skit att göra efter studenten :O
Tänkte ju att jag skulle börja tjäna pengar på bloggen =) men det verkar ju inte gå :( det är ju inte en jävel som läser!!!!!!!!!!

mnen ska käka nu.

BYE BYE BITCHES!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har läst! skulle vilja att du börjar på Aftonbladet, ditt språk har något härligt lantligt över sig!

kontakta mig på Adam.Davidsson@aftonbladet.se

MvH

hejjagheterjosse sa...

Jag börjar när du vill;)