måndag 12 januari 2009

Heej heej bloggen=)

Nu siiter jag här framför datorn å glor. Det är rolit, naaat. Men har inget att göra ju =8 Hmm tänkte berätta vad som har hänt dom senaste dagarna för det tror jag vore roligt för er mina kära små jätte många läsare att veta :) Så låt mig tänk ett tag... HMMMM. Jag har typ vatt i skolan å med Josse å med thina å petta :) å slapppppat å köpt balklänning =) svin ful ser typ ut som ett nerspydd förkläde :) eller nåt.. :) HEHE visst är jag rolig. Jag tycker så sjäöv iaf :) Imorgon ska jag börja träna som en blådåre man måste ju tänka på figuren å beach nollnio liksom, inte för att jag brukar blotta mej på plajjan eller så kör med heltäckande overål :) nu blev jag trött.. Ledig imorgon för det är tisdag å har inga lektioner på tisdagar, äre slappt eller? man tyckert fats nästan så man kunde få de slappare =) å måste bara säga att josse å jag fynda som faaaaa på stan idag det var nästan sjukt jag börja typ tjuta så brafynda vi asså. Jag köpte en maskara för 100 kr å den kostar egentligen 160, sen örhängen för 24 kr som hade kostat 99. å sen använde jag mitt presentkort på gina så inga stålar gick åt där heller :D asså det var sjukt. Josse hon köpte typ shorts as billigt som hon ska ha på bandyn å stå å spänna sej i.. Det är typ de hon gör. Kutar eller så tror jag fan inte :)

Hej svejs lever pastej :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tokfia!